عرض مشاركة واحدة
  #13  
قديم 01-04-2006, 10:39 PM
فالكم طيب فالكم طيب غير متواجد حالياً
Banned
 
تاريخ التسجيل: Mar 2006
المشاركات: 501

نيبهم بس يعملون بحيادية؟؟؟؟


ولا نبى سالفة اللى يعز علينا دربة خضر واللى من الجانب الاخ يلغون موضوعة او يشطبون مداخلتة ؟؟

يعنى الشغلة مزاجية ... وخشمك عينك ؟؟


تحياتى لكم

رد مع اقتباس