نيبهم بس يعملون بحيادية؟؟؟؟ ولا نبى سالفة اللى يعز علينا دربة خضر واللى من الجانب الاخ يلغون موضوعة او يشطبون مداخلتة ؟؟ يعنى الشغلة مزاجية ... وخشمك عينك ؟؟ تحياتى لكم