عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 04-03-2006, 07:44 PM
ابوتركى ابوتركى غير متواجد حالياً
 عضو خاص
 
تاريخ التسجيل: Mar 2004
الدولة: الكــــــــــــــــــــــويت
المشاركات: 7,170
اضاءه فكريه فى تناقضنا

لولا الليل لما عرفنا النهار ولولا العطش لما عرفنا الارتواء ولولا الخوف لما عرفنا الامان

ولولا القلق لما عرفنا الاستقرار والطمأنينه ولولا الوله لما عرفنا الاشتياق ولولا الخيانه

لما عرفنا الوفاء ولولا البخل لما عرفنا الكرم؟؟؟؟؟؟؟


نستنتج من هذا التناقض الحسى والمعنوى ,,,, انه لولا سلبياتنا لما عرفنا ايجابياتنا

فنحن

نتعلم من اخطاءنا فليس العيب ان نخطىء ولكن العيب الا نتعلم من هفواتناا

تقديرى لكم

__________________

رد مع اقتباس