/ تحـبـنـي و هــــذي طـريـقـتـك ويــــاي تتركني**أحاتـي واحـاتـي واحـاتـي اليوم إنا استاذنك في عمري الجـاي استأذنك**( فـ/اللي بقى من حياتي )** /
__________________ نحن لانحتاج الى قنبلة (( ذرية )) .. بقدر احتياجنا الى صلاح (( ذرية )) .. !!