اي بطــــــــــــــــــــــــل ورجل وانا احــــــــــــــــــــترمه كثـــــــــــــــــــــــير
لأنه فعلا يستحق الاحترام
....
واحنا قاعدين نعبر عن راينااا
مالا داعي تتكلم على الرجال بهل الطريقه
انا عبرت عن راايي
خلاص
ولو سمحت لا تــــــــــــــــسيء لاي شخص مهما كان
شكـــــــــــــــــــــرا