مشكور ياخوى
بس ياكثر ذلموقف معى كثراه بس مو مع اصدقائى فى المدرسه فى الناس من الجماعه الى عايش فى الكويت او بعض ربع اخوانى والمشكله انى اعرفهم بوجوههم فقط من غير اسمائهم هم يعرفونى ويعرفون اسمى بس انا تجنب للاحراج اسلم عليهم واضحك معهم واتضاهر انى اعرفهم
والله مشكله
تحياتى