عرض مشاركة واحدة
  #404  
قديم 08-02-2011, 07:31 AM
حكاية شمس حكاية شمس غير متواجد حالياً
 عضو فعال
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
الدولة: Q8
المشاركات: 1,821
فاصل ..

حلو وكداب .. ليه صدقتك

الحق عليٌ .. اللي طاوعتك

حلو وكداب .. ليه صدقتك ..

---

ليه تكذب علي من اول ميعاد .. ده حرام الأسية

لو تطلب عيني .. امشيلك بلاد واجيبهم إليك

وفيها إيه لو جيتني تسلم .. بس وتفوتني

حلو وكداب .. ليه صدقتك ..

---

طولت انتظاري .. بين وهمي وناري ..

وحيرت عيني

وايه اللي يجرى .. لو توعدني مرة .. وتعطف عليٌ

وفيها إيه لو جيتني تسلم .. بس وتفوتني

حلو وكداب .. ليه صدقتك