اقتباس:
كاتب الرسالة الأصلية كيفى هاجريه
اخى الفاضل
راكان اليامى
بصراحه صورة تعور القلب
وجلست وهله انظر لحالنا وحال العيشة (( الترف )) اللى حنا فيها
وايضا نتذمر منها ومنزعجين على حالنا وننظر على حال اللى هم افضل منا
فقلت فى نفسى لماذا لا نفكر فى حال اللى هم اقل منا بمستوى
اللذين لا يجدون طعاما
ولا ملبس
ولا إواء لهم
اللهم لك الحمد والشكر على النعمة
|
هلا وغلا بالهاجريه
وتسلمين على الرد