رازين ال شامر
12-10-2005, 04:00 AM
ابطرح هذا الموضوع التقليدي وهو
وش افضل فشق لك كصياد او الفشق اللى انت عارف مرماه زين وترتاح له انت وبندقك
انا بالنسبه لي الاول
ابو غزال البولندي
اما النوبل سبورت( سبيد) الايطالي ابعدوا عنه والله انه مخيس
وش افضل فشق لك كصياد او الفشق اللى انت عارف مرماه زين وترتاح له انت وبندقك
انا بالنسبه لي الاول
ابو غزال البولندي
اما النوبل سبورت( سبيد) الايطالي ابعدوا عنه والله انه مخيس